Stichting ADAR

Waar oorlog is geweest

moet kunst weer kansen geven

Wie zijn wij

Stichting ADAR

Wie zijn wij

Stichting Adar brengt kunst en cultuur tot leven in gebieden waar mensen hun leven opnieuw moeten uitvinden. Bijvoorbeeld omdat tijdens een oorlog de hele culturele sector is verwoest. Nadat er weer woningen, ziekenhuizen en scholen zijn, duurt het vaak toch nog lang voordat er weer ruimte is om in kunst te investeren. Stichting Adar denkt dat kunst en cultuur juist in een vroeg stadium al kunnen helpen om mensen te helen, te verbinden en kan helpen om het verleden een plek te geven. Het biedt mensen nieuwe perspectieven over hoe ze hun maatschappij willen inrichten. Met het realiseren van cinema’s, theaters of kunstacademies wil Stichting Adar dit mogelijk maken.

Wat wij doen

Stichting Adar

Wat wij doen

Stichting Adar maakt kunst toegankelijk voor iedereen.

Stichting Adar wil met kunst- en cultuur bewustwording creëren over nationale en internationale maatschappelijke kwesties. Bijvoorbeeld door verbindingen tussen diverse bevolkingsgroepen in Nederland en in het buitenland te leggen.

Heeft u een vraag, opmerking of idee? Neem contact met ons op:

Telefoonisch: 06 14 59 63 30

Email: info@stichtingadar.nl